Pogoji poslovanja LionShop 
Pogoji poslovanja
Splošni pogoji na strani www.lionshop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ,Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno stranjo in trgovino www.LionShop.si (v nadaljevanju »trgovina« ali »LionShop«) upravlja podjetje Leo M&T d.o.o., Gladež 28, 1411 Izlake, davčna številka: SI18331068, matična številka: 3909069000, ki je ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Stranka lahko odda naročilo tudi kot gost, kjer ne pridobi računa in izpolni le potrebne informacije za opravitev posla.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Z ogledom tega spletnega mesta potrjujete, da se strinjate s pogoji in jih v celoti sprejemate.
Zaščitne znamke
Vse znamke na spletnem mestu so zaščitene, če lastnik spletnega mesta ne določi drugače. To vključuje tudi vse lastnikove logotipe (logotipe izdelkov in korporativne logotipe) in znake. Uporaba znamk je dovoljena le s predhodnim dovoljenjem lastnika spletnega mesta.
Vsa besedila, grafična oblika ter programska koda spletnih strani so avtorsko delo in intelektualna lastnina podjetja Leo M&T d.o.o. Reproduciranje, javno objavljanje, prodajanje, spreminjanje ali preoblikovanje teh vsebin in/ali kateregakoli dela spletne strani brez pisnega dovoljenja podjetja Leo M&T d.o.o. je prepovedano.
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- g) način plačila in dostave,
- h) časovno veljavnost ponudbe,
- i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
- j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro.
V spletno ceno niso všteti stroški dostave.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu ,
- z nakazilom na račun upravitelja Trgovine – Leo M&T d.o.o. po predplačilu preko naročila/predračunu ,
- z nakazilom preko PayPal računa (samo potrjeni računi)
- s kreditnimi karticami preko sistema Stripe
- preko SEPA direktne bremenitve
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil) ter poslana na mail kupca.
Cene
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. DDV je napisan na končnem računu.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen ali pa da so se cene izdelkov pri dobaviteljih spremenile. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Postopek nakupa
1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Po eni uri je naročilo avtomatsko potrjeno. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, in odpošlje. GLS bo preko maila obvestil kupca o predvidenem roku dostave. V primeru zamude z dostavo ali pritožbe nas lahko stranka kontaktira na telefon +38664120066 ali na email: info@lionshop.si.
Izdaja računa
Ponudnik po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer na trajnem mediju na naslov kupca skupaj z izdelki. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Stvarna napaka
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec lahko dobite tukaj.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
V skladu z določbo 217.č člena ZVPot-1 ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel/e vrne po pošti (in primerno zavaruje paket)na naslov podjetja: Leo M&T d.o.o., Gledež 28, 1411 Izlake.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika podjetje potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.
Obrazec za zahtevek odstopa od nakupa najdete tukaj!
Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
- za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- prav tako odstop od pogodbe ni mogoč za izdelke, ki niso original zapakirani oz. je bil odstranjen varnostni pečat ter nakazujejo uporabo izdelka
- blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Vračilo blaga za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno.
V kolikor stranka ne prevzame naročila, ki ga je naročila se ji naslednjič oziroma ob naslednjem naročilu lahko obračuna poštnina.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil za uporabo ter na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Garancija za vso kupljeno blago v naši trgovini LionShop je 12 mesecev.
Prijava garancije mora biti v pisni obliki (napisan komentar o težavi), priložene morajo biti vsaj 3 fotografije v kvaliteti, da so napake vidne ter kopija računa, v nasprotnem primeru se vloga za uveljavljanje garancijo zavrne.
45 dnevni rok za odpravo napak iz vidika uveljavljanje garancije se šteje od takrat, ko je izdelek poslan na servis in ne takrat, ko stranka pošlje/vrne izdelek.
Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi se pojavile v garancijskem roku, se bo na servisu odpravilo brezplačno.
Obrazec za uveljavljanje garancije dobite tukaj.
Garancijski list lahko dobite tukaj.
Garancija preneha veljati v naslednjih primerih:
- neupoštevanje navodil za uporabo,
- popravilo, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
- vgraditev neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
- malomarno ravnanje z izdelkom,
- poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,
- nepravilna vgradnja aparata,
- uporaba aparata v poklicne ali pridobitne dejavnosti.
- flashanje in nadgradnja biosa / firmware-a
- druge naravne nesreče, ujme, poplave, požari, nalivi
V kolikor se bo na servisu izdelka ugotovilo, da na izdelek ne velja več garancija zaradi zgoraj omenjenih primerov (je stranka neupravičeno uveljavljala garancijo), se računa, da je stranka dala izdelek na servis, za kar se lahko zaračuna servisno uro po ceniku. Pred ponovnim prevzemom izdelka morajo biti vsi računi do prodajalca poravnani. V kolikor stranka ne prevzame izdelka v roku 8 dni od pisnega obvestila o vračilu izdelka iz servisa, se lahko zaračuna ležarina po ceniku.
Odgovornost podjetja za skladnost blaga
Prodajalec odgovarja za neskladnost blaga, ki ga je imelo blago v času dobave in se pokaže v dveh letih od njegove dobave. Prvo leto je dokazno breme na prodajalcu, drugo leto je dokazno breme na kupcu. Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, vendar ne krajši kot eno leto.
Kdaj je blago skladno s prodajno pogodbo ?
Blago je skladno s prodajno pogodbo, kadar (subjektivne zahteve):
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
- je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Poleg navedenega mora blago (objektivne zahteve):
- ustrezati namenom, za katere bi se običajno uporabljalo blago iste vrste;
- biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ga je dal na razpolago prodajalec;
- biti dobavljeno z dodatki, embalažo in navodili, ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje;
- biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti (vključno s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo), ki so običajne za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršnekoli javne izjave. razen če je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje (npr. rabljeno blago).
Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov iz naslova neskladnosti blaga
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v 2 mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost in prodajalcu omogoči, da stvar pregleda oz. da ga pregleda pooblaščeni servis.
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema zahtevka.
Jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti se uveljavljajo po vrstnem redu:
1. stopnja: brezplačno popravilo ali zamenjava blaga (vzpostavitev skladnosti);
2. stopnja: znižanje kupnine ali odstop od pogodbe (vračilo plačanega zneska).
Med popravilom in zamenjavo izbira potrošnik (razen če je izbrani način nemogoč ali povezan z nesorazmernimi stroški).
Pravico do uveljavljanja zahtevkov iz naslova neskladnosti blaga natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).
Način uveljavljanja zahtevka
Prosimo, da NUJNO dodate k izdelku dopis z osnovnimi podatki, kot kaj je z izdelkom narobe, kontaktni podatki ter podatki za vračilo izdelka. V primeru da uveljavljate garancijo/skladnost blaga/stvarno napako prosimo za izpolnjen reklamacijski obrazec, ter kopijo računa.
Artikle pošljite na:
Leo M&T d.o.o.
Gladež 28
1411 Izlake
V primeru da je izdelek uparjen v oblak morate nujno poslati podatke do oblaka ali pa odpariti kamero, da se lahko naredi diagnostika in testiranje za zagotovitev pravilnega delovanja in testiranja saj bomo drugače lahko zavrnili obravnavo zaradi nedostopnosti do izdelka oziroma samega testiranja. Prav tako velja to v primeru, če ste izdelek zaklenili z geslom ali ključavnico!
ODDAJA APARATA/NAPRAVE V POPRAVILO:
Stranke naprošamo, da pred oddajo aparata, na katerem ima shranjene svoje osebne podatke (podatki, slike, videi ipd.), svoje podatke izbriše iz aparata/enote, pred tem pa uredi varnostno kopijo podatkov. (tudi v primeru SD kartic) V primeru, da vrsta poškodbe aparata ne omogoča vklopa in izbrisa podatkov, je možno, da do izbrisa podatkov pride med popravilom ali diagnostiko aparata. Slike pustite na pomnilniku le ce je tako dogovorjeno zaradi ugotavljanja napake, uveljavljanja garancije ali stvarne napake(dokazilo).
Leo M&T d.o.o. ali servis ne prevzemata nikakršne odgovornosti za vaše podatke ali shranjevanje vaših podatkov, zato vas naprošamo, da varnostno kopirate vse podatke, ki jih želite zadržati. Zelo verjetno je, da bo vaš aparat ponastavljen na tovarniške nastavitve. V primeru nepopravljivosti aparata, reklamirani aparat ostane na pooblaščenem servisu, vi pa v tem primeru prejmete nov enak/boljsi aparat (v primeru zaloge v našem centralnem skladišču in po dogovoru) ali vračilo kupnine.
Prav tako vas naprošamo, da pred oddajo aparata v popravilo odstranite vse morebitne dodatke, saj lahko tekom servisnega postopka pride do poškodbe ali izgube le-teh.
Prosimo, da NUJNO dodate k izdelku dopis z osnovnimi podatki, kot kaj je z izdelkom narobe, kontaktni podatki ter podatki za vračilo izdelka. V primeru da uveljavljate garancijo/skladnost blaga/stvarno napako prosimo za izpolnjen reklamacijski obrazec ter kopijo računa. (pripišite kaj uveljavljate)
Artikle pošljite na:
Leo M&T d.o.o.
Gladež 28
1411 Izlake
V primeru da je izdelek uparjen v oblak morate nujno poslati podatke do oblaka ali pa odpariti kamero, da se lahko naredi diagnostika in testiranje za zagotovitev pravilnega delovanja in testiranja saj bomo drugače lahko zavrnili obravnavo zaradi nedostopnosti do izdelka oziroma samega testiranja. Prav tako velja to v primeru, če ste izdelek zaklenili z geslom ali ključavnico!
Obrazec za odpošiljanje izdelka na servis dobite tukaj!
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Ponavadi se izdelke odpošlje isti dan oziroma v roku 24ur od prejetja naročila, če so na zalogi. GLS dostavi večino paketov po Sloveniji v roku 24ur-48ur.
Izdelki, ki niso na zalogi so ponavadi dobavljivi v roku 14dni. Pridržujemo si pravico do korekcije dobavnega roka v primeru nespoštovanja s strani dobavitelja / proizvajalca oziroma, da pri dobavitelju / proizvajalcu zmanjka zaloge. V takih primerih se lahko dobavni rok podaljša (tudi več kot 60 delovnih dni). V takem primeru stranko obvestimo in ji damo možnost, da počaka, vzame drugi izdelek ali da se prekine pogodbo.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev www.LionShop.si pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Varstvo osebnih podatkov
Lionshop.si, Leo M&T d.o.o. se zavezuje, da bo vse preko spletne strani posredovane osebne podatke varovala v z veljavno zakonodajo. Vse posredovane osebne podatke obravnavamo strogo zaupno in le za namen, za katerega so nam bili posredovani.
Uporabnike naše spletne strani obveščamo, da se ob obisku naše spletne strani avtomatsko zabeležijo naslednji neosebni podatki: ime ponudnika internetnih storitev in IP naslov, preko katerega dostopate do interneta, datum in ura obiska, spletne strani, na katere dostopate, medtem ko ste na tej spletni strani, in internetni naslov spletne strani, s katere ste prišli neposredno na našo stran. Ti podatki se zbirajo z namenom izboljšanja vsebin spletnih strani, analiziranja potreb uporabnikov in administriranja.
Pri obravnavi vseh posredno in neposredno posredovanih osebnih podatkov nas zavezuje Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), s katerim se določajo pravice, obveznosti, načela in ukrepi, s katerimi se preprečujejo neustavni, nezakoniti in neupravičeni posegi v zasebnost in dostojanstvo posameznika oziroma posameznice pri obdelavi osebnih podatkov.
Odgovornost
Vsebina spletnih strani Lionshop.si je podana in vzdrževana z največjo možno mero skrbnosti. Ne glede na to Lionshop.si, Leo M&T d.o.o., ne jamči za pravilnost, ažurnost ali popolnost vseh informacij na spletnih straneh. Lionshop.si, Leo M&T d.o.o. tako ni odgovorna za občasno nedelovanje strani, morebitno nepravilnost informacij in tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi uporabe nepravilnih, neažurnih ali nepopolnih informacij. Lionshop.si, Leo M&T d.o.o., niti katerakoli pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku vsebine spletnih strani, ne odgovarja za nobeno škodo, ki bi izhajala iz dostopa, uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na teh spletnih straneh ali za kakršnekoli napake ter pomanjkljivosti v njihovi vsebini.
Uporabnike spletnih strani obveščamo, da se vse informacije na teh spletnih straneh lahko spremenijo brez predhodnega obvestila ter da so vse avtorske vsebine zaščitene z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP).
Avtorske pravice
Vsebina teh spletnih strani (pisna ali slikovna) je v zakonsko dovoljenem okviru zaščitena kot avtorsko delo ali druga oblika intelektualne lastnine. Vse avtorske in druge pravice intelektualne lastnine pripadajo Lionshop.si, Leo M&T d.o.o. Uporabnike obveščamo, da se dokumentov, objavljenih na teh spletnih straneh, ne sme prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati v komercialne namene brez izrecnega pisnega dovoljenja Lionshop.si, Leo M&T d.o.o..
Piškotki
Piškotki so majhne datoteke z informacijami, ki se začasno shranijo na vaš računalnik. Ko se piškotki namestijo na vaš računalnik, o tem niste obveščeni. Glavni namen piškotkov je, da spletni strežniki prepoznajo vaš računalnik in spletni brskalnik, prilagodijo spletno stran ter poskrbijo za enostavnost in hitrost. Piškotki nam omogočijo, da vam prikažemo pravilne informacije, ki jih iščete in vas zanimajo. Z zbiranjem in pomnjenjem informacij o vaših nastavitvah spletnega mesta s pomočjo piškotkov lahko zagotovimo boljšo spletno stran in trženjske izkušnje.Piškotki nam ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki jih zbiramo preko piškotkov, ne vključujejo osebnih podatkov.
Za potrebe spletne strani Lionshop.si uporabljamo naslednje piškotke:
Sejni piškotek
Nujen za delovanje sistema za urejanje in prikaz vsebin. Ta piškotek skrbi za pravilen sprejem elektronskih sporočil in vsebin na spletni strani. Piškotek se izbišre, ko uporabnik odide s spletne strani.
Piškotki za pomnjenje uporabniških nastavitev
Uporabljamo piškotke za pomnenje uporabniških nastavitev, kot npr. piškotek, ki vsebuje informacijo o sprejetju ali zavrnitvi piškotkov.
Olark Cookie
Je namenjen storitvam Olark vtičnika za komunikacijo strank z administratorjem – živa pomoč.
Piškotki Google maps
Uporabljamo piškotke za pomnenje uporabniških nastavitev na vdelanih zemljevidih.
Facebook vtičnik
Uporablja piškotke za facebook vtičnik ter likanje izdelkov.
Google +1 vtičnik
Uporablja piškotke za predlaganje strani preko google +1
Piškotki Google Analytics
__utma __utmb __utmc __utmv __utmz
S pomočjo teh piškotkov beležimo statistiko obiskovalcev. Ti piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih informacij, služijo le za zagotavljanje unikatnosti obiskov. Več o Google Analytics piškotkih, njihovem namenu in trajanju si lahko preberete na spletni strani Cookie statement.
Če želite blokirati Google Analytics, to lahko storite na tej spletni strani.
Kako upravljati s piškotki?
Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškote. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene podstrani ne bodo delovale.
V nadaljevanju se nahajajo povezave do navodil, kako lahko izključite piškotke na vašem spletnem brskalniku.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Mnenja/komentarji uporabnikov
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@LionShop.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Leo M&T d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pridružujemo si pravico do odstopa od naročila ob primeru tehničnih težav, vdorov ali zlonamernih dejanj, ki lahko privedejo spletno trgovino Lionshop.si do nepravilnega delovanja ali prikazovanja napačnih informacij, cen ali pogojev.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!